Tervetuloa!

Skitsofreenikon päiväkirja

tiistai 10. heinäkuuta 2012

Vaaleanpunainen uni

Olen ollut pari kuukautta rakastunut palavasti. Ja olen edelleen. Tulevaisuus siintää kauniina ja utuisena. Olen huvitellut huolestuttavassa määrin ajatuksilla jotka ovat ennenaikaisia ja tekevät minusta pää pilvissä liihottavan, todellisuuspakoisen kanasen. Vietän näissä haaveissa tuntikausia tietäen, että ne ovat vielä todellisuudessa asioita, joita ei parane hoputtaa liikaa.

Olen rakastunut, mutta tarvitseeko sen merkitä tällaista haavekuvissa uneksimista? Päiväunet voivat olla terveellisiäkin, ainakin tutustun siihen mitä haluan ja mihin pyrin. Mutta saako se minut panostamaan enemmän tähän suhteeseen? Ainakaan en ole läsnä tässä hetkessä, jossa ei sinänsä ole mitään vikaa. Jos ei muuta niin nämä utuiset haavekuvat sitouttavat minua tähän suhteeseen, joka tekee ne mahdollisiksi, joskaan ei yhtään sen todellisemmiksi. 

Todellisuudessa tiedän etten itse ole valmis vielä toteuttamaan haaveitani, joskin se tämän miehen kanssa olisi mahdollista. Kaikelle on kuitenkin aikansa. Aika näyttää toteutuvatko unelmani ja missä muodossa. 

Murmeli  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti